Účel:
Písemný (writing) | 1. Rozřazovací test (cca 30 min)
2. Diktát cca 10 min |
Náslech (listening) | cca 15 min |
Ústní (speaking) | cca 5 - 15 min |
Udělení „ Firemního certifikátu“ osvědčuje dosažení konkrétních jazykových stupňů dle firemního jazykového portfolia.
Podle požadavků zákazníka vytvoříme učebnici na míru, blížší informace na
www.napisemevamucebnicianglictinynamiru.cz
Úřady:
Angličitna pro úředníky státní správy
Firmy
:
- Základní anglické fráze a komunikace pro služební cesty (4 dny)
- Prezentace v angličtině (2dny)
- Prohloubení základní úrovně znalostí ruštiny o technickou frazeologii a komunikaci (5 dní)
- Obchodní jednání a meetingy v angličtině (4 dny)
- Obchodní jednání a meetingy v němčině (4 dny)
- Základní německé fráze a komunikace pro služební cesty (4 dny)
Cena – individuálně po dohodě s klientem po specifikaci jeho požadavku.
Evropské jazykové portfolio – Společný evropský referenční rámec pro jazyky (tabulka stupňů)
Zkušený uživatel | C2 | Snadno rozumí téměř všemu, co si vyslechne nebo přečte. Dokáže shrnout informace z různých mluvených a psaných zdrojů a přitom dokáže přednést polemiku a vysvětlení v logicky uspořádané podobě. Dokáže se spontánně, velmi plynule a přesně vyjadřovat a rozlišovat jemné významové odstíny dokonce i ve složitějších situacích |
C1 | Rozumí širokému rejstříku náročných a dlouhých textů a rozpozná implicitní významy textů. Umí se plynule a pohotově vyjadřovat bez zjevného hledání výrazů. Umí jazyka užívat pružně a efektivně pro společenské, akademické a profesní účely. Umí vytvořit srozumitelné, dobře uspořádané, podrobné texty na složitá témata, čímž prokazuje ovládnutí kompozičních útvarů, spojovacích výrazů a prostředků koheze | |
Samostatný uživatel | B2 | Dokáže porozumět hlavním myšlenkám složitých textů týkajících se jak konkrétních, tak
abstraktních témat včetně odborně zaměřených diskusí ve svém oboru. Dokáže se účastnit rozhovoru
natolik plynule a spontánně, že může vést běžný rozhovor s rodilými mluvčími, aniž by to
představovalo zvýšené úsilí pro kteréhokoliv účastníka interakce. Umí napsat srozumitelné podrobné
texty na širokou škálu témat a vysvětlit své názorové stanovisko týkající se aktuálního problému s
uvedením výhod a nevýhod různých možností.
|
B1 | Rozumí hlavním myšlenkám, srozumitelné spisovné vstupní informace (input) týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává v práci, ve škole, ve volném čase atd. Umí si poradit s většinou situací, jež mohou nastat při cestování v oblasti, kde se tímto jazykem mluví. Umí napsat jednoduchý souvislý text na témata, která dobře zná nebo která ho/ji osobně zajímají. Dokáže popsat své zážitky a události, sny, naděje a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány. | |
Uživatel základů jazyka | A2 | Rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho/jí bezprostředně týkají (např. základní informace o něm/ní a jeho/její rodině, o nakupování, místopisu a zaměstnání). Dokáže komunikovat prostřednictvím jednoduchých a běžných úloh, jež vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných skutečnostech. Umí jednoduchým způsobem popsat svou vlastní rodinu, bezprostřední okolí a záležitosti týkající se jeho/jejích nejnaléhavějších potřeb. |
A1 | Rozumí známým každodenním výrazům a zcela základním frázím, jejichž cílem je vyhovět konkrétním potřebám, a umí tyto výrazy a fráze používat. Umí představit sebe a ostatní a klást jednoduché otázky týkající se informací osobního rázu, např. o místě, kde žije, o lidech, které zná, a věcech, které vlastní, a na podobné otázky umí odpovídat. Dokáže se jednoduchým způsobem domluvit, mluví-li partner pomalu a jasně a je ochoten mu/jí pomoci. |